Набір на літні інтенсиви Детальніше
Літній набір на комплексні курси Детальніше

Веб-аналітика вашого бізнесу: практична roadmap

Не знаєте як з користю провести свій суботній день? Приходьте на тренінг з веб-аналітики у LОGOS IT ACADEMY.

Ми підготували спеціальний одноденний інтенсив для тих, хто прагне краще розуміти чому його бізнес працює “не так”, знаходити помилки у веб-просуванні та економити рекламні бюджети. Як результат ви отримаєте шпаргалку з  Google Analytics: чек-ліст для веб-аналітика, маркетолога, власника бізнесу і зможете самостійно контролювати своїх підрядників.

Спікером тренінгу “Веб-аналітика вашого бізнесу: практична roadmap” буде Павло Лисий  – Co-founder&CEO Panem Agency, який уже більше, ніж 10 років в SЕО  і знає все про оптимізацію та просування сайту. На його рахунку десятки кейсів по локальному просуванню,  а також великий досвід роботи з ІТ-компаніями.

На цьому тренінгу ви:

  • ознайомитесь з основними поняттями веб-аналітики
  • навчитесь аналізувати джерела трафіку
  • зможете грамотно інтерпритувати зібрані дані
  • оцінювати роботу підрядників із просування та контекстної реклами
  • проводити аудит сайту, як інструмент бізнесу

Тренінг буде склададись із двох частин: теоретичної і практичної. У першій половині тренінгу ви ознайомитесь з тими інструментами та технологіями, які будуть потрібні для виконання другої частини тренінгу, а саме аналітики вашого сайту (або сайту запропонованого викладачем).  

Програма тренінгу “Веб-аналітика вашого бізнесу: практична roadmap”:

І частина

1) Введення в веб-аналітику.

2) Огляд інтерфейсу Google Analytics.

3) Інструменти відслідковування ефективності сайту на стороні Google Analytics: цілі, події, віртуальні сторінки, конверсії.

4) Складання плану відслідковування ефективності.

5) Google tag manager: основні поняття, можливості для задачі, для яких він використовується.

6) Об’єднання на стороні Google Analytics, відстеження Google AdWords та  Search Console, аудит каналів, контекстної реклами та джерел органічного трафіку.

7) Основні КРІ, які потрібно відслідковувати.

перерва

ІІ частина

  1. Аналіз сайту кожного учасника тренінгу, або ж запропонованого сайту від викладача (за бажанням учасників тренінгу).
  2. Складання індивідуального плану аналітики.

3)  Формування шпаргалки для веб-аналітика чи маркетолога – чек-ліст по Google Analytics.

N.b.для другої частини тренінгу рекомендовано мати з собою ноутбуки.

Тренінг відбудеться 21 квітня 2018 року.

Час проведення: 10:00 – 14:00

Вартість квитків:

  • 400 грн.(при оплаті до 15 квітня )
  • 500 грн.(при оплаті після 15 квітня)

Оплату за тренінг можна здійснити перерахунком на картку

5168 7572 8524 4606 – Софія Жук

або у IT Academy LOGOS, м. Львів, вул. Івана Франка 61, 5 пов. каб. 500

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА ТРЕНІНГ

Кількість місць обмежена!

Залишились питання?

ТЕЛЕФОНУЙТЕ

Якщо ж ви уже вирішили стати веб-маркетологом і лише шукали відповідні професійні  курси, тоді вам у LOGOS IT ACADEMY!

Реєструйтесь на курси веб-маркетингу та врешті виведіть свій бізнес на новий рівень!

970-x-250 copy copy

fontend

970-x-250 copy copy

970-x-250 copy copy

fontend

Записатися

 






×
Записатися

 







×
Лист директору

 




×