Усе про роботу в ІТ-команді
Одне із найулюбленіших запитань рекрутерів на співбесідах є розуміння методологій розробки в ІТ-командах і досвід їх використання.
До того ж кожна ІТ-компанія вирізняється специфічною методологією розробки. Тобто тим набором інструментів та методів, завдяки робота команд побудована найефективніше.
«Agile», «Scrum» «Waterfall», «Kanban», «V-model», «Spiral-model» та багато інших зустрічаються в різних компаніях чи навіть на різних проектах однієї і тієї ж компанії.
Саме тому Logos IT Academy 24 березня організовує тренінг «Методології розробки в ІТ-командах» від Олега Коваля.
Цей тренінг надає унікальну можливість отримати знання та практичний досвід застосування різних методологій, зрозуміти їх переваги та недоліки.
Наш досвідчений спікер – QA Engineer в компанії SoftServe, сертифікований спеціаліст по ISTQB® Олег Коваль проведе тренінг у формі симуляцій робочих ситуацій, дискусій та практичних завдань, які відображають різні методології розробки. Він знає усі ключики до успішної та ефективної комунікації з клієнтом та командою. Є активним тренером у SoftServe. Провів десятки співбесід та тренінгів.
Тренінг-симуляція буде корисний для:
- новачків у програмуванні/тестуванні , які розпочинають свій кар’єрний шлях,
- спеціалістів, які уже пробували працювати з однією методологією, але хочуть отримати розуміння і досвід роботи з іншими методологіями,
- менеджерів, керівників команд та проектів, які задумуються над вибором найкращої методології для своєї компанії,
- HR-менеджерів та рекрутерів,
- усіх зацікавлених специфікою роботи в ІТ-компаніях.
Тренінг відбудеться 24 березня 2018 року. Усі учасники отримають сертифікати Logos IT Academy. Умови участі:
Для реєстрації на курс необхідно заповнити заявку за цим посиланням.
Вартість квитків:
- 300 грн. (при оплаті до 17 березня)
- 500 грн.(при оплаті після 17 березня)
Оплатити за тренінг можна на картку 5168 7572 8524 4606 – Софія Жук або безпосередньо в LOGOS IT Academy за адресою: м. Львів, вул. Івана Франка 61, 5 пов., каб. 500.
Кількість місць обмежена! Залишились питання – ТЕЛЕФОНУЙТЕ