3D Max Pro

Професійні курси 3D Max призначені для тих слухачів, які вже мають основу, або отримали базові навички роботи з програмою в курсі 3D Max для початківців, та вміють створювати предмети інтер’єру. Цей курс для слухачів, які не мають достатніх навиків щоб зробити візуалізацію інтер’єру в повному обсязі, але бажають цьому навчитися, тому професійний курс 3D Мах не для новачків. Основні акценти 3D Max PRO – на моделювання та візуалізацію окремих приміщень, віталень, спалень, кухонь. У процесі навчання на профкурсах слухачі крок за кроком створюють дизайн-проект в 3D. Навички, отримані на уроках 3D Max, можуть бути використані при розробці комп’ютерної моделі інтер’єру будь-якого приміщення.

Програма навчання

Заняття 1:

Тема: Правила освітлення приміщень. Техніка розміщення світел. Студійне освітлення. HDRI map. Поглиблене розуміння як працює світло в самому візуалізаторі Vray.

Мета: В даному уроці ми навчимося працювати з світлом, ознайомимося з тонкощами його налаштування та проблемами, котрі виникатимуть при першій роботі з ним. Адже правильне розташування світла це запорука хорошого результату у досягненні фотореалістичної візуалізації в кінці.

Заняття 2:

Тема: Поняття роботи процедурних карт в слоті Reflect,Refract, IOR,Fog, Anisotropic та інші.

Мета: В даній лекції ми детально розглянемо саму суть роботи матеріалів та їх можливості фізично правильно з імітувати при візуалізації. Навчимося коректно створювати монохромні процедурні карти.

Заняття 3:

Тема: Допоміжні процедурні карти, їх правила міксування для отримання фотореалістичних текстур в сцені.

Мета: Оглянувши оточуючі нас матеріали та об'єкти мимоволі розумієш, що їхня унікальність полягає в тому, що вони є різнобарвними, різнотонними та не викликають у нас відчуття скопійованості. Отже усвідомлюючи це ми повинні розуміти, що повторюваності текстури не повинно бути, вона повинна виглядати натурально та ненав'язливо. В даній лекції ми розглянемо усі ці питання та створимо унікальні безшовні матеріали.

Заняття 4:

Тема: Методи створення складних композитних матеріалів. Накладання бруду на об'єкти типу VrayDirt та інше.

Мета: В оточуючому нас середовищі важко знайти ідеально правильні об'єкти так само як і ідеально чисті матеріали. Отже в даній лекції ми навчимося створювати та поєднувати два і більше матеріалів, додавати до них бруд та пил задля збагачення відчуття реальності при візуалізації.

Заняття 5:

Тема: Техніка професійного моделювання її правила, нюанси та початкові помилки, котрі виникають при перших підходах до створення моделей. (В тому числі і моделей для таких світових сайтів, як 3DDD та Turbosquid).

Мета: Моделювання є однією із багатьох спеціалізацій у комп'ютерній графіці і їй потрібно приділити особливу увагу так як це є кропітка робота. Головними критеріями тут являтиметься наполегливість, навички та досвід. Саме на цій лекції ми розглянемо різні випадки котрі зустрічатимуться під час роботи та їх вирішення.

Заняття 6:

Тема: Професійна UNWrap розгортка. Тонкощі знімання шкіри з геометрії та розгляд проблем, з котрими можна, використовуючи даний інструмент, зіткнутися під час роботи.

Мета: Кожна модель здебільшого ціниться не тільки своєю відповідністю до форми референсу але також і правильністю накладання текстури на її поверхню. Без цього вона назавжди залишилася б лише формою із глини, тому в даній лекції ми оглянемо головні проблеми в текстуруванні та їх вирішення.

Заняття 7:

Тема: Освоєння допоміжних Vray матеріалів в Material Editor ( на зразок отримання матеріалу котрий пропускатиме та розповсюджуватиме крізь себе світло, матеріал поверхні лазерного диску, хамелеона та інші специфічні матеріали).

Мета: Матеріали бувають різні отже і підхід до їх створення також повинен бути різним. Для цього Chaos Software і надає нам різноманітність у використанні матеріалів. Отже в даній лекції ми розглянемо як створювати досить специфічні, складні матеріали з допомогою Vray.

Заняття 8:

Тема: Освоєння та ознайомлення з іншими допоміжними та вкрай необхідними програмами такими, як CrazyBump (створення карт нормалей для модифікатора Displacment), Ivy Generation, Speed Tree (Основа створення рослинності, плюща, дерев та інше).

Мета: Світ комп'ютерної графіки є широким і одним із його напрямків є створення рослинності з допомогою допоміжних, суміжних програм. Також в даній лекції ми розглянемо питання карт нормалей і освоїмо як їх створювати та яким чином можна добиватися нерівномірностей тиснення поверхні лише з допомогою цих карт,не вдаючись при цьому щодо додаткового моделювання.

Заняття 9:

Тема: Vray Proxy та Multiscatter - нарощування і хаотичне розміщення об'єктів що багаторазово повторюватимуться в сцені, основні її функції та можливості.

Мета: Необхідними знаннями для створення масивів що повторюватимуться буде розуміння роботи Vray Proxy та самої програми Multiscatter. В даному уроці ми зможемо опанувати цей додатковий плагін для 3D's Max, а також розглянемо приклади його використання як в інтер'єрах так і в екстер'єрах.

Заняття 10:

Тема: ID карт, їх накладання в різних каналах матеріалу.

Мета: Властивості роботи процедурних карт методом міксування дають нам можливість збагатити саму картину загалом, однак вміючи користуватися ID картами та накладати їх в UNWrap по різним каналам ми зможемо наглядно та ідеально точно розміщувати їх на поверхні геометрії.

Заняття 11:

Тема: Створення волосся та шерсті на геометрії за допомогою модифікаторів Hair and Fur, Vray Fur.

Мета: В даному уроці ми розглянемо усі види та методи створення шерсті і волосяного покриву. Навчимося правильно його налаштовувати, накладати на нього матеріали та візуалізовувати.

Заняття 12:

Тема: Методи оптимізації сцени включаючи скріпти. Обговорення та огляд допоміжних професійних програм котрі будуть необхідні у подальшому вивченні комп'ютерної графіки типу TopoGun, Zbrush та інші.

Мета: 3D's MAX є проміжною ланкою в роботі любого 3D артиста, тому знання допоміжних програм є вкрай необхідним задля полегшення нам своєї праці та звичайно якісного приросту в нашій роботі.

Заняття 13:

Тема: Методи набирання об'єму в 3D'sMAX та огляд доступних сайтів і джерел, які даватимуть можливість у подальшій роботі розвиватися та отримувати самостійний досвід. Методика використання готових моделей, їх опорядження, оптимізація, редагування.

Мета: Самонавчання є одним із основних методик самовдосконалення та розвитку. Потрібно постійно освоювати та брати за приклад закордонну практику. Тому в даній лекції ми поговоримо як це робити, де шукати інформацію і як це все організовувати у нашій праці. Також ми поговоримо про використання допоміжних скріптів, котрі розширять нам наше сприйняття можливостей самого пакету Autodesk 3D's MAX.

Заняття 14:

Тема: Робота над сценою та вирішення питань котрі виникатимуть під час домашньої роботи. Правильне розташування камер та їх професійне налаштування.

Мета: Правильне розташування,експозиція, фокус, витримка камери є чи не однією із найважливіших питань у створенні візуалізації. Про все це та інше ми поговоримо в даній лекції.

Заняття 15:

Тема: Доопрацювання сцен та розгляд проблем котрі найчастіше з'являтимуться при візуалізації. Процес рендеру. Створення додаткових елементів при рендері.

Мета: В даній лекції ми розглянемо та вирішимо усі питання котрі виникнуть під час домашньої роботи. Також ми зробимо фінальний рендер та ознайомимося з поняттям Render Element.

Заняття 16:

Тема: Візуалізація, як кінцева продукція нашої праці. Поняття про Alfa канали. Завершальна пост-обробка кінцевого рендеру в програмі Adobe Photoshop.

Мета: На останній лекції ми зробимо пост-обробку наших візуалізацій задля надання їм більшої реалістичності. Подивимося основні речі котрі будуть необхідними у роботі в програмі Adobe Photoshop. Та доопрацюємо проблематичні місця з її допомогою. Також зміксуємо Render Element для отримання ефекту глибини різкості та інше.

Вартість

Кількість занять

18

Кількість академ. Годин

36

Ціна індивідуального курсу

25000

ціна групового курсу

8000

Онлайн запис






[hidden hidden-309 "post_title"]

Відео

Деталі курсу

Тривалість одного заняття 90 хв. (2 академічні години)

Можливе написання індивідуальної програми під Вас!

По закінченню курсу видається сертифікат.

Викладачі

Записатися

 






×
Записатися

 






[hidden hidden-493 id:hid3]
[hidden hidden-309 "post_title"]

×
Лист директору

 




×