Logos IT Academy проводить навчання для дітей! Детальніше

how ti live

Як жити якщо ти – HR?

В кожній компанії та й в кожному середовищі повинна бути людина, яка його формує. Для IT компаній для цього існують спеціальні HR менеджери, які точно знають, яку ланку і хто займатиме.

970-x-250 copy copy

HR живе важко. Інколи – нестерпно, адже до його прямих обов’язків входить постійне спілкування із потенційними та існуючими підлеглими, тому часто HR – це ще і місцевий психолог, аніматор, мотиватор та персональний тренер, його любитимуть і ненавидитимуть, тому стати хорошим менеджером – надто мало щоб сповна відповідати цій професії. Це, звичайно, жарт, проте, як і в кожному жарті доля істини в ньому є.

Весь біль роботи HR- менеджера – безпосередній вплив на роботу співробітників компанії. Це та людина, котра організовує навчання персоналу, корпоративи, створює загальну атмосферу в колективі, нараховує заробітну плату та розробляє компенсаційні схеми, формує кадрову політику компанії, а також вирішує трудові конфлікти та конфлікти в особистому спілкуванні працівників.

Частим міфом по відношенню до HR спеціалістів є відсутність затребуваності такої спеціальності. Проте, HR точно не зможе стати будь-хто, а ситуація із HR в IT особлива. Окрім потреби у потужному багажі знань психології, основ бізнесу та особливостей роботи кадровика, HR в IT повинен вміти оцінити можливості потенційних працівників. Для цього не завжди потрібно розумітись в коді. Зате потрібно знати яке тестове завдання обрати для найкращого прояву кандидата та оцінити результати проробленої роботи, тому робота HR в сфері IT справедливо вважається найскладнішим напрямком.

Опираючись на цілком вагомі докази, ми визначили для себе ознаки поганого HR-спеціаліста:

clock
1. Консервативність

HR-спеціаліст, на щастя чи на жаль, не та особа, яка може дозволити собі виробити єдину стратегію оцінки ефективності. Однобокі чи застарілі метрики ефективності, однак, не можуть по-справжньому відображати оцінку ситуації для керівництва.

profle

2. Відсутність індивідуального підходу до співробітників

Однаково вправно керувати різними працівниками – талант, який HR повинен вдосконалювати в собі кожного дня. Так, працівники компанії повинні відчувати себе рівними, проте це не означає однакового підходу. Як не крути – люди різні і ейчарові доведеться добре постаратись щоб вибудувати стратегію спілкування із кожним співробітником на благо компанії.

lightbulb

3. Страх експериментів

Розумний ризик у роботі HR – звична річ. Тому, немає нічого гіршого ніж спеціаліст, який боїться нововведень у своїй роботі. Частіше за все, це означає, що ейчар остерігається втратити посаду більше ніж відповідальності за власні рішення, навіть якщо у результаті вони можуть позитивно вплинути на розвиток компанії. Тільки от чи потрібен такий працівник?

chat

4. Уникає неприємних розмов

Більшість керівників стараються уникати подібних розмов та з’ясування неприємних моментів із працівниками. Більшість, але не HR. Тому вміння проводити жорсткі розмови HR-спеціалістові більше ніж знадобиться. Хороший керівник характеризується здатністю вирішувати проблеми, а не шукати способи їх уникнення, тягнучи себе і працівників своєї компанії тонути в невіданні.

crossroads

5. Відсутність орієнтування на потреби компанії

Курс, за яким працює компанія – поняття зазвичай надто ідеалістичне і потребує адаптації для повсякденного життя працівників. Тому для ейчара важливо вміти зібрати команду, яка зможе працювати для реалізації однієї стратегії. Якщо ж відповідальний спеціаліст відверто ігнорує таку потребу чи не розуміє як із нею вправлятись, швидше за все, його необхідно замінити.
Якщо, ж Ви впевнені, що Вам ця робота під силу та мрієте стати справжнім професіоналом своєї справи – Вас чекає гідна винагорода у вигляді улюбленої професії та досить непоганої зарплати. Професійних ейчарів готує Logos HR Academy, де Ви зможете ближче познайомитись із бажаною професією та отримати всі необхідні знання для успішного початку кар’єри.

Записатися

 






×
Записатися

 







×
Лист директору

 




×