Objective C Advanced

Objective C. Рівень 2. Професійна розробка додатків та ігор під IPhone/IPad. Для кого? Курси «Objective C. Рівень 2» призначені для IOS і OS X розробників, бажаючих освоїти методики розробки інтегральних систем та ігор, з використанням систем контролю версій, 2D і 3D графіки і сучасних фреймворків. Для повноцінного освоєння матеріалу слухачам бажано мати навички розробки консольних додатків з використанням Objective C або мови Сі. Ви вивчите технологію, яка працює на девайсах iPhone, IPad, Ipod touch. Зрозумієте можливості інтеграції елементів інтерфейсу системи IOS, наприклад: кнопок, селекторів, перемикачів, інструментальних панелей і повзунків, які користувачі повинні добре знати і широко використовувати. По закінченню навчання Ви навчитеся розміщати свої перші додатки під iPhone в AppStore, а також навчитеся їх просувати та підписувати. Курс призначений для веб-програмістів, розробників додатків для ОС, інших фахівців, що займаються розробкою інтерактивних додатків.

Програма навчання

Основи розробки програми під OS X і IOS.
Коротка історія розвитку мов програмування.
Поділ етапів.
Командна розробка.
Поділ команди і обов'язків.
Developer Account.
Що таке.
Як користуватися.
Системи контролю версій (СКВ).
Що це таке?
Популярні СКВ.
Популярні ВКВ Яку систему ми будемо використовувати?
Основні команди СКВ.
Перший проект з використанням СКВ.
Проектування дизайну.
Створення дизайну додатку.
Основні редактори.
Вибір редактора.
Малюємо наш майбутній додаток.
Групове проектування інтерфейсу.
Створення дизайну іконок.
Золотий стандарт проектування дизайну від компанії Apple.
Введення в шаблони XCode.
Вибір шаблону XCode під наш дизайн.
Дизайн + програма.
Запуск програми з авторським дизайном.
Використання фреймворків, частина 1.
Робота з адресною книгою.
Читання і додавання контакту.
Робота з календарем.
Читання і додавання подій.
Системні компоненти.
WiFi.
Bluetooth.
Gelolocation.
Використання фреймворків, частина 2.
Розробка медіадодатку.
Робота з відео.
Робота зі звуком.
Використання QuickTime.
Розробка браузера.
Використання технології WebKit.
Просунута графіка.
Основи фреймворку Quartz.
Введення в переходи.
Що таке перехід.
Види переходів.
Від чого залежить плавність переходу.
Криві Безьє.
Побудова переходу на основі кривих Безьє.
Розробка візуальних ефектів.
Основи розробки ефектів для зображень.
Пікселі і їх властивості.
Алгоритми ефектів.
Розробка галереї.
Розробка гри. OpenGL.
Введення в OpenGL.
Проект для OS X і IOS з OpenGL.
Що таке 2D?
Що таке 3D?
Матриця перетворень 2D і 3D.
Основні примітиви OpenGL.
Що таке сцена?
Додавання примітивів на сцену.
Перспектива.
Зона видимості.
Розробка гри. Анімація, ігрова фізика.
Що таке анімація?
Види анімації і кадрів в секунду.
Введення в ігрову фізику.
Вектори в 2D і 3D.
Математичні бібліотеки.
Акселерометр і гіроскоп.
Розробка гри. Cocos2d і штучний інтелект.
Введення в Cocos2d.
Що таке Cocos2d?
Що таке спрайт?
Анімація, фізика в Cocos2d.
Створення першого проекту з Cocos2d.
Введення в штучний інтелект.
Що таке ШІ?
Введення в поняття нечітких множин.
Проведення систематизує аналізу (побудова ШІ)
Найпростіша реалізації ШІ

Вартість

Кількість занять

16

Кількість академ. Годин

32

Ціна індивідуального курсу

20000

ціна групового курсу

6500

Онлайн запис






Деталі курсу

Тривалість одного заняття 90 хв. (2 академічні години)

Можливе написання індивідуальної програми під Вас!

По закінченню курсу видається сертифікат.

Викладачі

Записатися

 






×
Записатися

 







×
Лист директору

 




×