Спеціальна новорічна пропозиція! Детальніше

3DS MAX

Курси 3DS MAX спрямовані на підготовку художників, дизайнерів і фахівців з комп’ютерного моделювання для роботи в рекламних і дизайнерських агентствах і салонах. Програма курсу 3DS MAX спрямована на отримання початкових знань пакету, необхідних для професійного моделювання об’єктів, створення освітлення і спецефектів, отримання навичок дизайну інтер’єру та тривимірної анімаційної графіки. Програма курсів 3d макс включає вивчення складних випадків освітлення і налаштування навколишнього середовища (фотореалізм), побудову тривимірних макетів приміщень з використанням модифікаторів (Edit Mesh і Edit Patsh). Наші фахівці допоможуть Вам спланувати графік і програму навчання 3DS Max, враховуючи сучасну ситуацію на ринку праці, Вашу кваліфікацію і кар’єрні прагнення. Якщо у ваші плани входить більш глибоке вивчення комп’ютерних прикладних програм і уроків 3д макс і / або спеціалізація в одній з областей їх застосування (комп’ютерна графіка і верстка, дизайн, WEB та інше), фахівці Навчального відділу допоможуть Вам скомпонувати програму навчання 3DS Max з урахуванням Ваших кар’єрних планів та фінансових можливостей. Якщо у Вас вже є базові знання – запрошуємо на професійний курс 3DS MAX.

Програма навчання

Заняття 1:

Мета: В даній лекції Ви повинні отримати основне розуміння того що ми будемо робити і яким чином ми досягатимемо цього. Також ми дізнаємося як працюють люди пов'язані з комп'ютерною графікою і які шляхи перед ними відкриваються в цій галузі.

Хід роботи:

- Освоєння загальних понять про 3D графіку, правила та аксіоми комп'ютерної графіки. Основні поняття топологічного моделювання;

- Ознайомлення з інтерфейсом 3D's MAX'у;

- Виставлення основних настройок та підготовка 3D MAX'у до роботи;

- Підготовка та коригування внутрішніх можливостей програми під свої потреби (тобто настройки гарячих клавіш Toolbars і т.п.);

- Основна панель, початковий огляд її можливостей та інструментів.

Заняття 2:

Мета: Лекція буде продовженням розгляду основних функцій в програмі 3D's MAX . Ознайомимося з слоями та іншими корисними речами, котрі нам завжди даватимуть у роботі чистоту та упорядкованість процесу

Хід роботи: strong>

- Продовження огляду основної панелі;

- Move,Rotate,Scale, Link object, поняття щодо Gizmo;

- Розуміння того як працюють слої;

- Огляд доступних сайтів для поглибленного домашнього вивчення(де знайти текстури, моделі, уроки).

Заняття 3:

Мета: Ми ознайомимося з поняттями центральних прив'язок та навчимося користуватися масивами.

Хід роботи:

- Pivot, Snaps (їх види, призначення та налаштування);

- Selection sets, aligns - їх види та призначення;

- Поняття Ribbon- populate, object paint;

- Гарячі клавіші на F та інше;

- AutoGrid, Measure;

- Spacing Tools, (Arrays);

- Local objects (локалізація їх види та застосування). Зміна Pivot, Link Info.

Заняття 4:

Мета: В даному уроці ми поговоримо про групування та вкрай важливі маніпуляції над об'єктами

Хід роботи :

- Transform toolbox, transform type in, Scene States;

- Viewport Canvas;

- Групування (види застосування);

- Види маніпуляції об'єктами (Hide, freez, isolate).

Заняття 5:

Мета: Для полегшення сприйняття під час роботи ми навчимося змінювати саме відображення об'єктів та отримаємо знання щодо їх різновидів. Оглянемо доступні функції для перевірки та аналізу помилок в самій геометрії.

Хід роботи:

- Види Display. Додаткова панель Floater;

- Views (збереження виду), варіанти Views та їх різноманітність відображення;

- xView;

- Основи MassFX;

- Головна панель Create, набір в ній геометричних форм;

- Основні скріпти для роботи та сайти де їх можна відслідковувати.

Заняття 6:

Мета: Дана лекція буде присвячена лініям та кривим. Здебільшого саме з них в процесі моделювання, починаються більшість об'єктів в 3D's MAX.

Хід роботи:

- Shapes -лінії, їх застосування на практиці. Editable Spline;

- Основні модифікатори для ліній.

Заняття 7:

Мета: Булеві операції вважаются основами у будь-яких програмах пов'язаних із створенням об'єму. Саме на цій лекції ми поговоримо про користь, котру вони приноситимуть у процесі вашої роботи.

Хід роботи:

- Compound Object - всі види та застосування їх на практиці.

Заняття 8:

Мета: Імпортування моделей та їх подальше доопрацювання, це як основа роботи та запорука економії часу.

Хід роботи:

- Імпортування моделей з суміжних сцен, додавання геометрії, переведення геометрії в додаткові формати та інші маніпуляції із сценою;

- Робочі формати. Співпраця 3D's MAX з програмами ArchiCAD та AutoCAD.

Заняття 9:

Мета: В даній лекції ми розглянемо суміжну програму де ми швидкого та якісного навчимося створювати різноманітні вироби із тканини. Також ми познайомимося із принципами моделювання.

Хід роботи:

- Огляд програми для моделювання тканини Marvelous Designer, принцип роботи в ній. Експорт та імпорт геометрії, аватару. Методи спрощення та розумного згладження геометрії за допомогою модифікаторів;

- Початок ознайомлення з Edatable Poly.

Заняття 10:

Мета: Продовжуючи вивчати функції та доступний нам інструментарій в Editable Poly ми познайомимося та освоїмо різноманітну техніку роботи під час моделювання.

Хід роботи:

- Головні функції Editable Poly;

- Продовження вивчення панелі Ribbon( вкладки selection, modeling);

- Метод моделювання freeform, retopology.

Заняття 11:

Мета: В ході лекції ми розглянемо основні проблеми, котрі виникатимуть під час роботи в Editable Poly, а також навчимося перевтілювати прості форми у високо- полігональні моделі.

Хід роботи:

- Процес моделювання в Editable Poly - MeshSmooth, turbosmooth;

- Основні та додаткові модифікатори для роботи;

- NURMS -як найшвидший варіант полігонального згладження.

Заняття 12:

Мета: Навчившись коректно створювати текстури під 3D's MAX ми зможемо додавати нашій об'ємній геометрії відчуття правдивої реальності.

Хід роботи:

- Створення текстур під 3D's MAX у програмі AdobePhotoshop;

- Перетворення фото у текстуру та правила тайлінгу;

- Початковий огляд Material Editors;

- Правила створення Back Ground за вікном та на задньому плані.

Заняття 13:

Мета: В цій лекції ми навчимося користуватися додатковими можливостями 3D's MAX, а також розглянемо усі доступні види текстурування в даній програмі. Також ми ознайомимося з професійним модифікатором, котрий використовують для коректного текстурування.

Хід роботи:

- Utilities - основні їх види;

- UVWmaps, UNWrap (основні правила текстурування).

Заняття 14:

Мета: Візуалізатор Vray за роки зарекомендував себе як один із найкращих та найшвидших інструментів для отримання якісного кінцевого рендеру. Дана лекція буде присвячена загальним положенням цього візуалізатора. Ми навчимося правильно налаштовувати його та розглянемо усі питання, що виникнуть під час роботи.

Хід роботи:

- Настройки візуалізатора Vray (тестові та фінальні);

- Настройки камери;

- Настройки світла. Правила освітлення. Розгляд проблем, котрі виникають під час роботи;

- HDRI, dome, sun (екстер'єрне освітлення).

Заняття 15:

Мета: Ми навчимося правилам розстановки світла в сцені та розглянемо, що таке IES проекції світла. Ознайомимося з модифікатором Hair and Fur. А також вникнемо в суть Material Editor.

Хід роботи:

- Інтер'єрне освітлення;

- IES -освітлення;

- Поняття про Vray Proxy;

- Ознайомлення з модифікаторами Hair and Fur;

- Матеріали в Material Editor та їх види.

Заняття 16:

Мета: В заключній лекції ми зможемо розглянути основні базові прийоми у пост-обробці рендеру. Ознайомимося з методами покращення текстур та наданням геометрії власної природної фактури.

Хід роботи:

- Детальніший розгляд основного матеріалу VrayMtl;

- Поняття displace, bump, reflect, refract;

- Основні процедурні карти;

- Фінальна візуалізація тестової сцени.

Вартість

Кількість занять

18

Кількість академ. Годин

36

Ціна індивідуального курсу

10000

ціна групового курсу

6000

Онлайн запис






Відео

Деталі курсу

Тривалість одного заняття 90 хв. (2 академічні години)

Можливе написання індивідуальної програми під Вас!

По закінченню курсу видається сертифікат.

Викладачі

Записатися

 






×
Записатися

 







×
Лист директору

 




×