Logos IT Academy проводить навчання для дітей! Детальніше

3D Maya

Аutodesk Maya – являється універсальним редактором тривимірної графіки: моделювання, шейдингу (текстурування), візуалізації, анімації та спецефектів. В даний час стала стандартом 3D графіки в кіно і телебаченні. Програма Аutodesk Maya розроблялася як для MS Windows так і для Mac OS, відповідно для 32, і 64-бітових систем. 2014 версію Аutodesk Maya назвали на честь санскритського слова, що означає ілюзія. “З ранніх версій, Maya зарекомендувала себе у сфері кіномистецтва та анімаційного кіно, зокрема з її допомогою були реалізовані різні кіно-та анімаційні персонажі (Шрек, Володар кілець, Халк, Пірати Карибського моря та ін.)

Аutodesk Maya на першому місці в середовищі постпродакшн. Однак не варто вважати, що майя застосовується тільки в кіновиробництві та анімації. Активно Maya використовує компанія Indesit при розробці побутової техніки, BMW – в процесі створення нових автомобілів, Apple – у створенні своїх революційних новинок. В силу своєї відкритості Maya широко застосовується в наукових дослідженнях – від фізики суцільних середовищ до молекулярної біології. І, звичайно, Maya просто незамінний інструмент для дизайнерів інтер’єру.

Мета курсу Autodesk Maya: навчити базовим принципам моделювання, текстурування, освітлення і анімації тривимірних сцен в Autodesk Maya, з метою створення професійних дизайнерських робіт (анімаційні моделі, інтер’єр, архітектура, техніка і т.д.) з високим ступенем фотореалістичності, а також створення комп’ютерних роликів, спеціальних ефектів і заставок телевізійної якості.

Опис курсу Autodesk Maya: курси Autodesk Maya розглядають новітні технології 3D-моделювання, текстурування, освітлення, візуалізації та анімації. Курс побудований за принципом інтенсивного викладу матеріалу, з великою кількістю практичних занять та домашніх завдань для практичного закріплення отриманих навичок, та їх розвитку. Студенти на заняттях з 2D (Photoshop) і 3D (Maya) освоюють техніку і ключові принципи концептуального скетчінгу, креативності, швидкості, живопису, текстурування і пост-продакшну.

Програма навчання

Загальні відомості, знайомство з інтерфейсом, базові налаштування:

- Історія розвитку Autodesk Maya і приклади її використання;

- Системні вимоги програми;

- Додаткові модулі, плагіни та інші супутні програми;

- Пристрій інтерфейсу, базові налаштування програми;

- Створення сцени з простих об'єктів;

- Поняття «Проект», визначення базових тек проекту;

- Візуалізація сцени і збереження зображення у файл. Створення 3D-зображення;

- Практичні вправи.

Базові примітиви і основні операції з об'єктами:

- Створення та редагування простих геометричних об'єктів;

- Параметри об'єктів, зміна властивостей об'єктів після створення;

- Палітра структуризатора. Угруповання і прив'язки об'єктів;

- Інструменти трансформації та їх властивості;

- Вирівнювання об'єктів. Дублювання об'єктів. Управління опорною точкою об'єкта;

- Практичні вправи.

Деформатори об'єктів, основи управління об'єктами:

- Зміна форми об'єктів за допомогою деформаторів;

- Палітра в гіперграфах, система управління об'єктами на основі нод;

- Базові операції над нодами, створення та видалення зв'язків між нодами;

- Практичні вправи.

Основні способи моделювання об'єктів, переваги та недоліки:

- Огляд основних способів моделювання об'єктів;

- Приклади і типи об'єктів, побудованих різними способами моделювання;

- Комбіновані способи моделювання. Переваги і недоліки;

- Використання сторонніх програм для моделювання на прикладі Autodesk Mudbox;

- Практичні вправи.

Nurbs моделювання об'єктів:

- Nurbs-примітиви і їх параметри. Принципи побудови Nurbs-об'єктів;

- Nurbs-криві - типи, способи створення і редагування;

- Основні команди побудови Nurbs-об'єктів на основі кривих;

- Побудова сполучених поверхонь;

- Практичні вправи.

Полігональне моделювання об'єктів:

- Принципи побудови полігональних об'єктів;

- Створення та додавання полігонів;

- Основні техніки моделювання полігональних об'єктів;

- Комбіноване моделювання об'єктів на основі Nurbs-і полі-моделювання;

- Практичні вправи.

Subdive-моделювання об'єктів:

- Принципи побудови Subdive-об'єктів;

- Рівні моделювання;

- Створення складних об'єктів на основі комбінованого моделювання з використанням Sub-і полі-моделювання;

- Практичні вправи.

Робота з матеріалами. Створення матеріалів з базовими властивостями. Налаштування базового світла:

- Основні типи матеріалів. Базові властивості матеріалів;

- Редактор Hypershade;

- Створення матеріалів із зміненими базовими властивостями (текстура, прозорість, шорсткість);

- Створення ефектів деформації поверхні об'єктів за допомогою текстур;

- Налаштування відображення матеріалів;

- Текстурування об'єктів за допомогою полігональної розгортки;

- Використання стандартних джерел світла для освітлення сцени;

- Базові налаштування джерел світла і прості світлові ефекти;

- Практичні вправи.

Основи анімації:

- Короткий огляд основних способів анімації;

- Приклади ключової, динамічної і програмної анімації;

- Додаткові програми для створення складної анімації на прикладі Autodesk MotionBuilder;

- Практичні вправи.

Ключова анімація:

- Анімація об'єктів на основі ключових кадрів;

- Базові операції з ключами анімації;

- Редактор Graph Editor, створення ефектів нерівномірного руху об'єктів;

- Рух об'єктів по дорозі;

- Рендеринг анімації у файл;

- Практичні вправи.

Основи програмної анімації, анімація на основі "керуючих ключів":

- Огляд основних способів програмного керування об'єктами;

- Управління властивостями об'єктів за допомогою скриптів, прив'язка властивостей на часі;

- Управління параметрами сторонніх об'єктів;

- Ситуаційна зміна параметрів об'єктів за допомогою "керуючих ключів";

- Практичні вправи.

Динамічна анімація і базові системи частинок:

- Основні принципи динамічної анімації;

- Типи динамічних об'єктів;

- Сили, обмежувачі і варіанти взаємодії між динамічними об'єктами;

- Частинки, їх базові налаштування і прив'язка до динамічних об'єктів;

- Практичні вправи.

Анімація на основі системи "кісток":

- Принципи управління об'єктами за допомогою "кісток";

- Створення базового скелета персонажа, налаштування "кісток";

- Способи прив'язки скелета до геометрії. Налаштування впливу "кісток";

- Важелі інверсної анімації, створення управляючих "точок";

- Комбінування програмної, ключової і скелетної анімації;

- Практичні вправи.

Вартість

Кількість занять

16

Кількість академ. Годин

32

Ціна індивідуального курсу

10000

ціна групового курсу

6000

Онлайн запис






Деталі курсу

Тривалість одного заняття 90 хв. (2 академічні години)

Можливе написання індивідуальної програми під Вас!

По закінченню курсу видається сертифікат.

Викладачі

Записатися

 






×
Записатися

 







×
Лист директору

 




×