Logos IT Academy проводить навчання для дітей! Детальніше

3D Max Pro

Професійні курси 3D Max призначені для тих слухачів, які вже мають основу, або отримали базові навички роботи з програмою в курсі 3D Max для початківців, та вміють створювати предмети інтер’єру. Цей курс для слухачів, які не мають достатніх навиків щоб зробити візуалізацію інтер’єру в повному обсязі, але бажають цьому навчитися, тому професійний курс 3D Мах не для новачків. Основні акценти 3D Max PRO – на моделювання та візуалізацію окремих приміщень, віталень, спалень, кухонь. У процесі навчання на профкурсах слухачі крок за кроком створюють дизайн-проект в 3D. Навички, отримані на уроках 3D Max, можуть бути використані при розробці комп’ютерної моделі інтер’єру будь-якого приміщення.

Програма навчання

Заняття 1:

Тема: Правила освітлення приміщень. Техніка розміщення світел. Студійне освітлення. HDRI map. Поглиблене розуміння як працює світло в самому візуалізаторі Vray.

Мета: В даному уроці ми навчимося працювати з світлом, ознайомимося з тонкощами його налаштування та проблемами, котрі виникатимуть при першій роботі з ним. Адже правильне розташування світла це запорука хорошого результату у досягненні фотореалістичної візуалізації в кінці.

Заняття 2:

Тема: Поняття роботи процедурних карт в слоті Reflect,Refract, IOR,Fog, Anisotropic та інші.

Мета: В даній лекції ми детально розглянемо саму суть роботи матеріалів та їх можливості фізично правильно з імітувати при візуалізації. Навчимося коректно створювати монохромні процедурні карти.

Заняття 3:

Тема: Допоміжні процедурні карти, їх правила міксування для отримання фотореалістичних текстур в сцені.

Мета: Оглянувши оточуючі нас матеріали та об'єкти мимоволі розумієш, що їхня унікальність полягає в тому, що вони є різнобарвними, різнотонними та не викликають у нас відчуття скопійованості. Отже усвідомлюючи це ми повинні розуміти, що повторюваності текстури не повинно бути, вона повинна виглядати натурально та ненав'язливо. В даній лекції ми розглянемо усі ці питання та створимо унікальні безшовні матеріали.

Заняття 4:

Тема: Методи створення складних композитних матеріалів. Накладання бруду на об'єкти типу VrayDirt та інше.

Мета: В оточуючому нас середовищі важко знайти ідеально правильні об'єкти так само як і ідеально чисті матеріали. Отже в даній лекції ми навчимося створювати та поєднувати два і більше матеріалів, додавати до них бруд та пил задля збагачення відчуття реальності при візуалізації.

Заняття 5:

Тема: Техніка професійного моделювання її правила, нюанси та початкові помилки, котрі виникають при перших підходах до створення моделей. (В тому числі і моделей для таких світових сайтів, як 3DDD та Turbosquid).

Мета: Моделювання є однією із багатьох спеціалізацій у комп'ютерній графіці і їй потрібно приділити особливу увагу так як це є кропітка робота. Головними критеріями тут являтиметься наполегливість, навички та досвід. Саме на цій лекції ми розглянемо різні випадки котрі зустрічатимуться під час роботи та їх вирішення.

Заняття 6:

Тема: Професійна UNWrap розгортка. Тонкощі знімання шкіри з геометрії та розгляд проблем, з котрими можна, використовуючи даний інструмент, зіткнутися під час роботи.

Мета: Кожна модель здебільшого ціниться не тільки своєю відповідністю до форми референсу але також і правильністю накладання текстури на її поверхню. Без цього вона назавжди залишилася б лише формою із глини, тому в даній лекції ми оглянемо головні проблеми в текстуруванні та їх вирішення.

Заняття 7:

Тема: Освоєння допоміжних Vray матеріалів в Material Editor ( на зразок отримання матеріалу котрий пропускатиме та розповсюджуватиме крізь себе світло, матеріал поверхні лазерного диску, хамелеона та інші специфічні матеріали).

Мета: Матеріали бувають різні отже і підхід до їх створення також повинен бути різним. Для цього Chaos Software і надає нам різноманітність у використанні матеріалів. Отже в даній лекції ми розглянемо як створювати досить специфічні, складні матеріали з допомогою Vray.

Заняття 8:

Тема: Освоєння та ознайомлення з іншими допоміжними та вкрай необхідними програмами такими, як CrazyBump (створення карт нормалей для модифікатора Displacment), Ivy Generation, Speed Tree (Основа створення рослинності, плюща, дерев та інше).

Мета: Світ комп'ютерної графіки є широким і одним із його напрямків є створення рослинності з допомогою допоміжних, суміжних програм. Також в даній лекції ми розглянемо питання карт нормалей і освоїмо як їх створювати та яким чином можна добиватися нерівномірностей тиснення поверхні лише з допомогою цих карт,не вдаючись при цьому щодо додаткового моделювання.

Заняття 9:

Тема: Vray Proxy та Multiscatter - нарощування і хаотичне розміщення об'єктів що багаторазово повторюватимуться в сцені, основні її функції та можливості.

Мета: Необхідними знаннями для створення масивів що повторюватимуться буде розуміння роботи Vray Proxy та самої програми Multiscatter. В даному уроці ми зможемо опанувати цей додатковий плагін для 3D's Max, а також розглянемо приклади його використання як в інтер'єрах так і в екстер'єрах.

Заняття 10:

Тема: ID карт, їх накладання в різних каналах матеріалу.

Мета: Властивості роботи процедурних карт методом міксування дають нам можливість збагатити саму картину загалом, однак вміючи користуватися ID картами та накладати їх в UNWrap по різним каналам ми зможемо наглядно та ідеально точно розміщувати їх на поверхні геометрії.

Заняття 11:

Тема: Створення волосся та шерсті на геометрії за допомогою модифікаторів Hair and Fur, Vray Fur.

Мета: В даному уроці ми розглянемо усі види та методи створення шерсті і волосяного покриву. Навчимося правильно його налаштовувати, накладати на нього матеріали та візуалізовувати.

Заняття 12:

Тема: Методи оптимізації сцени включаючи скріпти. Обговорення та огляд допоміжних професійних програм котрі будуть необхідні у подальшому вивченні комп'ютерної графіки типу TopoGun, Zbrush та інші.

Мета: 3D's MAX є проміжною ланкою в роботі любого 3D артиста, тому знання допоміжних програм є вкрай необхідним задля полегшення нам своєї праці та звичайно якісного приросту в нашій роботі.

Заняття 13:

Тема: Методи набирання об'єму в 3D'sMAX та огляд доступних сайтів і джерел, які даватимуть можливість у подальшій роботі розвиватися та отримувати самостійний досвід. Методика використання готових моделей, їх опорядження, оптимізація, редагування.

Мета: Самонавчання є одним із основних методик самовдосконалення та розвитку. Потрібно постійно освоювати та брати за приклад закордонну практику. Тому в даній лекції ми поговоримо як це робити, де шукати інформацію і як це все організовувати у нашій праці. Також ми поговоримо про використання допоміжних скріптів, котрі розширять нам наше сприйняття можливостей самого пакету Autodesk 3D's MAX.

Заняття 14:

Тема: Робота над сценою та вирішення питань котрі виникатимуть під час домашньої роботи. Правильне розташування камер та їх професійне налаштування.

Мета: Правильне розташування,експозиція, фокус, витримка камери є чи не однією із найважливіших питань у створенні візуалізації. Про все це та інше ми поговоримо в даній лекції.

Заняття 15:

Тема: Доопрацювання сцен та розгляд проблем котрі найчастіше з'являтимуться при візуалізації. Процес рендеру. Створення додаткових елементів при рендері.

Мета: В даній лекції ми розглянемо та вирішимо усі питання котрі виникнуть під час домашньої роботи. Також ми зробимо фінальний рендер та ознайомимося з поняттям Render Element.

Заняття 16:

Тема: Візуалізація, як кінцева продукція нашої праці. Поняття про Alfa канали. Завершальна пост-обробка кінцевого рендеру в програмі Adobe Photoshop.

Мета: На останній лекції ми зробимо пост-обробку наших візуалізацій задля надання їм більшої реалістичності. Подивимося основні речі котрі будуть необхідними у роботі в програмі Adobe Photoshop. Та доопрацюємо проблематичні місця з її допомогою. Також зміксуємо Render Element для отримання ефекту глибини різкості та інше.

Вартість

Кількість занять

18

Кількість академ. Годин

36

Ціна індивідуального курсу

12000

ціна групового курсу

8000

Онлайн запис






Відео

Деталі курсу

Тривалість одного заняття 90 хв. (2 академічні години)

Можливе написання індивідуальної програми під Вас!

По закінченню курсу видається сертифікат.

Викладачі

Записатися

 






×
Записатися

 







×
Лист директору

 




×